top

 

Kommuner

Mindre administration og mere tid til drift.

Microbizz til kommuner

Microbizz anvendes i dag hos flere kommuner til alt lige fra opgavehåndtering og kvalitetsstyring til ruteplanlægning, projektstyring og ikke mindst kommunikation med samarbejdspartnere og borgere.

Løsningen er 100% mobil og papirløs. Alt tilgås via smartphone, tablet eller PC. Alle informationer er tilgængelige 24/7 på alle niveauer i organisationen.

• Nem opgaveløsning – alt på opgaven via smartphone, tablet eller PC.
• Fleksibel og enkel planlægning og styring af alle opgaver.
• Nemt at oprette og tildele ad hoc- og gentagne opgaver.
• Ruter på tablet for alle – med kort, tekst og tale.

• Automatiske timesedler, rapporter og alarmer.
• Kvalitetssikring og inspektioner. Let at planlægge, oprette tjek-skemaer mm.
• Overblik over alle værdier - udstyr, køretøjer, værktøj mm.
• Projektstyring.
• Extranet-funktion til kommunikation med samarbejdspartnere mm.


Rudersdal Kommune

Se her, hvordan Microbizz fungerer hos Rudersdal Kommune.


Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning

Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning har valgt Microbizz

Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning har valgt Microbizz som løsning til håndtering af opgavestyring, dokumentation og kvalitetssikring mm. i forbindelse med Facility Management opgaver – dvs. reparation og vedligeholdelse af bygninger, anlæg mm inden for Fritid og Kultur.


 

“Vi gik grundigt til værks i vores søgning efter relevante løsninger. Vi endte med 2 mulige – hvor Microbizz blev nummer 1 på vores væsentligste valgkriterier. Det var vigtigt for os, at Microbizz er baseret på en ægte APP – så vi er sikret 100% anvendelse af systemet, også når der ikke er netadgang f.eks. i kældre og lignende. Fotodokumentation er vigtig og endelig er brugergrænsefladen afgørende for os. Så valget af Microbizz var ikke så svært, og vi glæder os til at tage systemet i brug”, fortæller Peter Stie Broberg, Projektleder i Københavns Kommune.

Eksterne partnere

Åben op for maskinrummet

Via extranettet kan relevante data og dokumenter vises til kunder, samarbejdspartnere, leverandører mm. Dokumenter kan være tilbud, ordrebekræftelser, aftaler, kvalitetsskemaer, flyttesyn mm. Eksterne partnere kan svare på skemaer og uploade dokumenter.

Tal med en Microbizz ekspert

Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk — når du vil i kontakt med os



Daniel Lyngberg 
Pedersen

dlp@ventu.dk
+45 3121 6869


Mette Gertz

mg@ventu.dk
+45 3133 3622


Christian André Pontoppidan

cap@ventu.dk
+45 3110 4061

Referencer inden for kommuner

Microbizz byder på en lang række fordele for kommuner pga. systemets store fleksibilitet og brugervenlighed.


Opgavestyring med Microbizz for Københavns kommune
Stevs kommunes samarbejde med Microbizz
Se hvordan Microbizz fungerer hos Rudersdal Kommune