Ekstranetmodulet styrker relationen med kunderne
Med tilvalg af Ekstranetmodulet til Microbizz og vores app får I og jeres kunder mere frihed og en lang række af relevante og fleksible funktioner. Dette giver en tæt kundedialog og -relation som samtidig skaber en gennemsigtighed, som kunden vil sætte pris på da det giver tryghed.
Microbizz – Ekstranetmodul
Med Ekstranetmodulet kan I give jeres kunder adgang til Microbizz
Det vil sige, at de kan få adgang til en lang række funktioner lige fra godkendelse af dokumenter til oprettelse af ordrer mm.
Ekstranettet giver dermed mulighed for optimal interaktion med kunderne.
- Kunden kan uploade og godkende dokumenter direkte – f.eks. tilbud.
- Kunden kan aflevere opgaver, dokumenter, info mm. direkte i Microbizz. – f.eks. via udfyldelse af en opgaveformular. Derefter er opgaven oprettet i Microbizz og arbejdsgangen starter.
- Kunden får sit eget log-in (ubegrænset antal log-ins).
- Extranet kan opsættes i virksomhedens design – farver, logo etc.
- Brugere kan sættes op med forskellige rettigheder.
Tæt og målrettet kundedialog
Kunden har mulighed for at få overblik over alle relevante opgaver, dokumenter, medarbejdere, inspektioner, afvigelser (inkl. mulighed for at afgive afvigelser).
Mulighed for funktioner som f.eks. afsendelse af e-mail til kunden, når en opgave er færdig
Mulighed for opsætning af tilfredshedsundersøgelser, kvalitetsundersøgelser og lign. – kan f.eks. sættes op til at blive sendt ud ved afslutning af opgave eller ud fra specifikke tidsintervaller mm.
Arbejdsgang med Ekstranettet
Her kan du se et eksempel på en arbejdsgang med Ekstranettet.