Extranet-modul

Extranet-modulet styrker relationen med kunderne og giver dem en række funktioner, som kan optimere jeres daglige drift og gøre det nemt og simpelt for jeres kunder.

Extranet-modulet styrker relationen med kunderne

Med tilvalg af Extranet-modulet til Microbizz og vores app får I og jeres kunder mere frihed og en lang række af relevante og fleksible funktioner. Dette giver en tæt kundedialog og -relation som samtidig skaber en gennemsigtighed, som kunden vil sætte pris på da det giver tryghed.


Kunden kan uploade, se og godkende dokumenter.

Informationer deles let med kunderne.

Sættes op i virksomhedens eget design.

Microbizz – Extranet-modul

Med Extranet-modulet, kan I give jeres kunder adgang til Microbizz

Det vil sige, at de kan få adgang til en lang række funktioner lige fra godkendelse af dokumenter til oprettelse af ordrer mm.

Microbizz – Extranet-modul

Extranettet giver dermed mulighed for optimal interaktion med kunderne.

  • Kunden kan uploade og godkende dokumenter direkte – f.eks. tilbud.
  • Kunden kan aflevere opgaver, dokumenter, info mm. direkte i Microbizz. – F.eks. via udfyldelse af en opgaveformular. Derefter er opgaven oprettet i Microbizz og arbejdsgangen starter.
  • Kunden får sit eget log-in (ubegrænset antal log-ins).
  • Extranet kan opsættes i virksomhedens design – farver, logo etc.
  • Brugere kan sættes op med forskellige rettigheder.

Tæt og målrettet kundedialog

Kunden har mulighed for at få overblik over alle relevante opgaver, dokumenter, medarbejdere, inspektioner, afvigelser (inkl. mulighed for at afgive afvigelser).

Mulighed for funktioner som f.eks. afsendelse af e-mail til kunden, når en opgave er færdig

Mulighed for opsætning af tilfredshedsundersøgelser, kvalitetsundersøgelser og lign. – kan f.eks. sættes op til at blive sendt ud ved afslutning af opgave eller ud fra specifikke tidsintervaller mm.

Tæt og målrettet kundedialog