FACILITY MANAGEMENT

Facility Management

Arbejder du med ejendomsadministration, kantine- eller receptionsdrift, håndværkerarbejde, service, vedligeholdelse af udendørsarealer eller lignende, så kan Microbizz hjælpe dig med at effektivisere dine arbejdsgange.

OPTIMIZE YOUR NUMBERS

Get the most out of your metrics

  • Transparens og dokumentation

  • Kompleks opgavehåndtering

  • Fordeling af omkostninger

  • IoT og intelligent planlægning

  • Samarbejde mellem alle parter

FM1_1

Transparens og dokumentation

  • Ved levering af immaterielle ydelser, bruges der meget tid på dokumentation og forklaring af timer og udgifter overfor kunderne
  • Med Microbizz kan du gøre alle opgaver, dokumenter, leverancer og detaljer tilgængelige for kunder og samarbejdspartnere 24/7 i realtid

 

FM2

Kompleks opgavehåndtering

  • Det er komplekst at styre opgaver, både ad hoc opgaver og gentagne opgaver med forskellige intervaller, og som involverer personale med forskellige funktioner
  • Med Microbizz kan du planlægge alle typer af både gentagne og ad hoc opgaver og forbinde de rette ressourcer og medarbejdere til de rette opgavetyper
FM3

Fordeling af omkostninger

  • Det er tidskrævende at planlægge og håndtere mange typer af opgaver, der involverer mange forskellige aktører, og kræver meget administration at fordele omkostningerne mellem parterne
  • Med Microbizz slipper du for den tunge administration idet både opgave- og omkostningsfordeling automatiseres, og du får overblik med historisk data på tidsforbrug og vareforbrug
FM4

IoT og intelligent planlægning

  • Nye teknologier skaber øget efterspørgsel efter anvendelse af data til mere effektiv planlægning, fx rengøring, vedligehold og opvarmning baseret på den faktiske anvendelse af en bygning eller et lokale
  • Med Microbizz kan du bruge data fra IoT-løsninger og sensorer til at øge effektiviteten i opgaveplanlægningen og -udførelsen
FM-Community

Samarbejde mellem alle parter

  • Med komplekse opgaver er der efterspørgsel efter arbejdsgange, der samler aktører i styringen af ejendomsopgaver for at optimere drift og økonomi
  • Med Microbizz kan I forbinde jeres arbejdsgange mellem alle involverede parter på en ejendom og udveksle opgaver og data
KUNDECASE: COBBLESTONE

 

Hos Cobblestone bruges Microbizz til at planlægge og styre alle opgaver og kvalitetstjek inden for Facility Service. Se mere i videoen.

KUNDECASE: DEAS

 

Hos DEAS anvendes Microbizz inden for både Facility Service og Facility Management til opgave- og kvalitetsstyring og til rapportering,

KUNDECASE: FORENDE SERVICE

 

Forenede Service bruger Microbizz til at holde styr på driftsopgaverne. Det gælder både egne produktionsopgaver og opgaver hos underleverandører. 

Løsninger skræddersyet til Facility virksomheder

arrow4
arrow2

GPS funktion

GPS

GPS giver overblik og hurtig håndtering af hasteopgaver

Microbizz har en GPS-funktion, der giver dig et realtidsoverblik over lokation på opgaver, kunder, køretøjer og udstyr.

Funktionen hjælper dig og din virksomhed på flere måder:

  • I har alt data på opgaver lettilgængeligt i et visuelt overblik
  • I kan nemt finde dokumentation på det arbejde der er udført på en ejendom
  • I kan hurtigt handle på hasteopgaver ved at finde nærmeste medarbejder
arrow4
arrow2

Mobil APP

AppBillede

Appen med alt det dine medarbejdere skal bruge i marken

Microbizz appen gør det nemt og bekvemt for dine medarbejdere at finde informationer og dokumentere deres arbejde, når de er på farten.

Med appen kan I bl.a.:

  • Se en daglig oversigt over opgaver der skal udføres
  • Tilgå alle de nødvendige oplysninger på den ejendom der arbejdes på
  • Se alle informationer tilknyttet opgaver, fx servicekontrakter og ydelsesbeskrivelser
  • Nemt tilføje billeddokumentation af før/efter opgaveudførelse med GPS-stempel
  • Udfylde formularer til fx kvalitetskontrol og afvigelser
arrow4
arrow2

Skemaer

App - Skema skærmbillede_1

Skemaer sikrer kvalitet og dokumentation

Microbizz har en skemafunktion, der har brede anvendelsesområder og kan tilpasses til processerne i netop jeres FM-virksomhed.

Med skemaer kan I bl.a.:

  • Lave ensartet bygningskontrol og egenkontrol
  • Automatisk generere en flot pdf-rapport til kunden efter endt besigtigelse
  • Automatisk genere nye opgaver på mangler efter endt besigtigelse og sikre hurtig efterbehandling
  • Sikre at ekstraarbejde som fx skader, der ikke indgår i månedligt gebyr eller abonnement, dokumenteres og faktureres
GPS

GPS giver overblik og hurtig håndtering af hasteopgaver

Microbizz har en GPS-funktion, der giver dig et realtidsoverblik over lokation på opgaver, kunder, køretøjer og udstyr.

Funktionen hjælper dig og din virksomhed på flere måder:

  • I har alt data på opgaver lettilgængeligt i et visuelt overblik
  • I kan nemt finde dokumentation på det arbejde der er udført på en ejendom
  • I kan hurtigt handle på hasteopgaver ved at finde nærmeste medarbejder
AppBillede

Appen med alt det dine medarbejdere skal bruge i marken

Microbizz appen gør det nemt og bekvemt for dine medarbejdere at finde informationer og dokumentere deres arbejde, når de er på farten.

Med appen kan I bl.a.:

  • Se en daglig oversigt over opgaver der skal udføres
  • Tilgå alle de nødvendige oplysninger på den ejendom der arbejdes på
  • Se alle informationer tilknyttet opgaver, fx servicekontrakter og ydelsesbeskrivelser
  • Nemt tilføje billeddokumentation af før/efter opgaveudførelse med GPS-stempel
  • Udfylde formularer til fx kvalitetskontrol og afvigelser
App - Skema skærmbillede_1

Skemaer sikrer kvalitet og dokumentation

Microbizz har en skemafunktion, der har brede anvendelsesområder og kan tilpasses til processerne i netop jeres FM-virksomhed.

Med skemaer kan I bl.a.:

  • Lave ensartet bygningskontrol og egenkontrol
  • Automatisk generere en flot pdf-rapport til kunden efter endt besigtigelse
  • Automatisk genere nye opgaver på mangler efter endt besigtigelse og sikre hurtig efterbehandling
  • Sikre at ekstraarbejde som fx skader, der ikke indgår i månedligt gebyr eller abonnement, dokumenteres og faktureres

Det kan du med Microbizz

FM3

Spare tid på administrativt arbejde

  • Opret opgaver hurtigt og nemt
  • Planlæg og udfør opgaver til tiden
  • Kommunikér og samarbejd effektivt
  • Del dokumenter, manualer og data
  • Forbered input til løn og fakturering
FM4

Optimére ressourceplanlægningen

  • Decentralisér beslutningstagningen
  • Styrk rapporteringen 
  • Optimér planlægningen af ressourcer
  • Optimér samarbejdet, fx med forhandlere og underleverandører
FM1_1

Øge din direkte indtjening

  • Maksimer timer brugt i marken
  • Undgå "tabt" fakturering af timer, materialer og andre udgifter
  • Forkort faktureringscyklussen
  • Minimér antallet af fejl 

Bestil en Microbizz demo 

Udfyld nedenstående for at tage næste skridt på din digitaliseringsrejse.

Derfor skal vi tale sammen

Der er ingen tvivl om, at vores bundlinje er i hvert fald blevet fordoblet, efter vi er blevet digitale. Kuno Nygaard - KN Tagdækning