Hvad kan Microbizz gøre for dig, der arbejder inden for forsyning?
Arbejder du i forsyningsbranchen, har du sikkert en travl hverdag, hvor der er behov for styring af mange projekter. Der er brug for et overblik, døgnet rundt – med krav til dokumentation af opgaverne.
Du har sikkert også et behov for at dele data med både medarbejdere, kunder og underleverandører.
Med Microbizz kan du digitalisere planlægningen og skabe synkronicitet mellem opgavestyringen og projektplanlægningen. Er der ændringer til planer, ses de med det samme og alle arbejder med samme data og dokumentation.
Microbizz platformen udvikles og implementeres af eksperter, der kender forsyningsbranchen og de trends og udfordringer, som netop din virksomhed står overfor. Læs mere herunder.
Se hvordan forsyningsvirksomheder bruger Microbizz
"Vi kan se, at vi i dag har 1/3 kundesvigt i forhold til før Microbizz, samtidigt med at vi leverer 3 gange så meget"
Hos Entreprenørfirmaet Nordkysten bruges Microbizz til at planlægge og styre projekter start til slut. Det er slut med excelark og manuel indtastning. Og der kan nu komme mange flere opgaver igennem. Se hvordan i videoen.
"Vi har fået meget mere kvalitet ind i vores opgaver"
DIN Forsyning bruger Microbizz til planlægning og udførelse af opgaverne. Før Microbizz foregik opgavestyringen i excelark og på papir. Det kunne betyde tabte data og manglende overblik. Hør mere i videoen.
"Vi arbejder jo meget mere effektivt og dermed også mere økonomisk"
Med Microbizz har Watersystems digitaliseret sine arbejdsgange i forbindelse med planlægning og udførelse af servicebesøg på mini-renseanlæg. Det betyder overblik og fuld dokumentation på alle opgaver.
Se mere i videoen.
"Den værdi, vi opnår med Microbizz er et øget overblik og sporbarhed på udført arbejde"
Hør hvordan Utech har strømlinet sine arbejdsgange og kører alle projekter digitalt fra a til z.
Adressér trends og udfordringer i forsyningsbranchen med Microbizz

Opgavestyring på store projekter
- Det er væsentligt at have overblik over f.eks. opgave- og projektstatus, økonomi og færdiggørelsesgrad
- Microbizz kan håndtere projekter fra a til z integreret med den samlede opgavestyring, og giver et komplet overblik i realtid

Behov for at skalere
- Mulighed for at skalere hurtigt op og ned i forhold til projekter og ressourcer
- Med et digitalt planlægningsværktøj som Microbizz, kan arbejdsgange eller projektplaner let udvides eller afgrænses

Dokumentation
- Det er komplekst at håndtere kvalitet- og complianceregler, der ofte er projekt- og opgavespecifikke
- Det er vigtigt at have adgang til den korrekte dokumentation i realtid
- Alt dette styres i Microbizz, bl.a. via skemafunktionalitet

Eksterne samarbejdspartnere
- Vigtigt at kunne integrere underleverandører og andre eksterne samarbejdspartnere i den digitale opgavestyring
- Med Microbizz er det muligt at sende opgaver og dokumenter direkte til underleverandøren og løbende kunne følge med i status

Data skal være tilgængelige
- Data skal være tilgængelige i realtid, også remote – og skal være samlet under opgaven eller projektet
- I Microbizz kan data tilgås af relevante medarbejdere, kunder eller eksterne samarbejdspartnere, når der er brug for det. Adgange sættes op via filtre, så der kun er adgang til relevante data.
Få inspiration direkte i indbakken
Vil du modtage løbende nyheder, der er relevante for din branche? Så tilmeld dig vores nyhedsbrev og få opdateringer bl.a. om branchetrends, kommende events, produktnyheder m.m.
Skab resultater med Microbizz
Udvalgte Microbizz funktioner til forsyningsvirksomheder

GPS til bedre planlægning og overblik
Microbizz har en GPS-funktion, der giver dig et realtidsoverblik over placering af opgaver, kunder, køretøjer og udstyr.
Funktionen hjælper dig og din virksomhed på flere måder, blandt andet.:
- I får overblik over lokation og tilgængelighed på køretøjer og udstyr
- I kan planlægge udførelsen af opgaver baseret på lokation af medarbejdere og køretøjer og dermed spare transporttid
Appen der gør det let at udføre opgaver i marken
Microbizz appen gør det nemt og bekvemt for dine medarbejdere at finde relevante informationer og dokumentere deres arbejde, når de er på farten.
Med appen kan du bl.a.:
- Se informationer om kunden, projektet og de opgaver, der skal udføres
- Se alle informationer tilknyttet opgaven, fx tidsestimater, deadlines, beskrivelser, formularer, filer og billeder
- Registrere timer på stedet både med check-in/check-ud og manuelt
- Registrere udlæg til varekøb og værktøj
- Tilføje fotodokumentation af det udførte arbejde
- Udfylde formularer til f.eks. kvalitetskontrol og afvigelser


Skemaer forbinder processer, styrker compliance og øger produktiviteten
Microbizz har en skema-funktion, der har brede anvendelsesområder og kan tilpasses processerne i netop jeres virksomhed.
Med skemaer kan I bl.a.:
- Oprette jeres egne kvalitetsskemaer og forbinde dem til opgaver, så opgaver ikke kan afsluttes uden et udfyldt skema
- Automatisk generere nye opgaver baseret på afvigelser
- Nemt og hurtigt overlevere udførte opgaver med skemaer, der automatisk genererer f.eks. rapporter, nye opgaver, noter eller e-mails
Forsyningsvirksomheder der bruger Microbizz
Microbizz giver en lang række fordele for forsyningsvirksomheder pga. systemets store fleksibilitet og brugervenlighed. Herunder er nogle af virksomhederne i branchen, der bruger Microbizz.





