Microbizz handler om optimering af arbejdsgange – skal du have hjælp til at optimere din virksomhedsdrift?
Med Microbizz kan du få mere ud af din virksomhed
Optimeringen sker via effektivisering og digitalisering af driften i virksomheden. Microbizz spænder bredt – fra tidsregistrering og opgaveplanlægning og -udførelse, fra kvalitetsstyring til procesoptimering samt ruteplanlægning, GPS, styring af udstyr – og meget mere.
Microbizz dækker processen fra opgavestart til fakturering inklusive en app til underleverandører samt et ekstranet til kunder og eksterne partnere. Microbizz favner således alle områder i virksomheden, så der kan opnås synergier på tværs og den samlede effektivitet og kvalitetsstyring bliver optimeret.
Standardfunktioner
Hjertet i Microbizz er et CRM-system, som indeholder alle kunder og kundedata, historik, dokumenter, aktiviteter mm. Det betyder, at alle informationer er samlet på ét sted og medarbejderne har relevante informationer til rådighed på alle tidspunkter via PC, smartphone eller tablet.
Få inspiration direkte i indbakken
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på produktnyheder, events m.m.
Kontakt os
Kontakt os, hvis du ønsker mere information om Microbizz. Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk.
Tilvalgsmoduler
Endnu mere Microbizz
Microbizz er bygget op af moduler – herunder en række tilvalgsmoduler, som kan vælges efter behov. Det gælder f.eks. udstyrsmodulet, som gør det muligt at få realtime data vedr. alt udstyr, værktøj, biler mm. Eller Ekstranet-modulet, som gør det muligt for jer at synliggøre relevante data og dokumenter for jeres kunder.
Microbizz er en overordnet løsning for dig som ønsker at få mere ud af virksomhedens drift og optimere arbejdsgange. Læs mere om vores tilvalgsmoduler nedenunder eller vælg at få en præsentation.