100% digital og mobil drift

Microbizz handler om optimering af arbejdsgange, kvalitet og administration. Systemet er så bredt og fleksibelt, at det giver mening uanset branche og virksomhedsstørrelse.

Microbizz handler om optimering af arbejdsgange – skal du have hjælp til at optimere din virksomhedsdrift?

Med Microbizz kan du få mere ud af din virksomhed

Optimeringen sker via effektivisering og digitalisering af driften i virksomheden. Microbizz spænder bredt – fra tidsregistrering og opgaveplanlægning og -udførelse, fra kvalitetsstyring til procesoptimering samt ruteplanlægning, GPS, styring af udstyr – og meget mere.

Microbizz dækker processen fra opgavestart til fakturering inklusive en app til underleverandører samt et ekstranet til kunder og eksterne partnere. Microbizz favner således alle områder i virksomheden, så der kan opnås synergier på tværs og den samlede effektivitet og kvalitetsstyring bliver optimeret.

Standardfunktioner

Hjertet i Microbizz er et CRM-system, som indeholder alle kunder og kundedata, historik, dokumenter, aktiviteter mm. Det betyder, at alle informationer er samlet på ét sted og medarbejderne har relevante informationer til rådighed på alle tidspunkter via PC, smartphone eller tablet.


Opgaver og projekter

Planlægningen af opgaver tager højde for alle relevante parametre – lige fra medarbejderdata (f.eks. kompetencer og arbejdstider) til kvalitetsparametre, økonomiske data, kvalitetskrav, kundedata mm. Det er hurtigt og let at lave ændringer til planer. Medarbejderne har komplet og aktuelt overblik over alle opgavedetaljer via smartphone, tablet eller pc.

Produktionsplan

Microbizz giver dig det komplette og 100% aktuelle overblik over produktionsplaner – herunder deadlines, bemanding, milestones. Det er let og hurtigt at lave ændringer til planer. Du får sikkerhed for 100% optimal planlægning, da alle relevante data tages i betragtning – herunder opgavedetaljer, kundedata, medarbejderdata, økonomiske data mm.

Tidsregistrering

Medarbejderne checker ind og ud via smartphone eller tablet – så arbejdstiden registreres med det samme. Ved eventuelle afvigelser, registreres disse let og hurtigt on-site. Tidsregistreringer danner grundlag for oprettelse afautomatiske timesedler – som igen danner grundlag for lønbehandlingen. Der kan integreres til lønsystemer.

Personale

Med Microbizz er det let og hurtigt at lave bemandingsplaner og at lave evt. ændringer til disse i tilfælde af f.eks.sygdom eller andre akut-situationer. Alle relevante data om den enkelte medarbejder ligger i systemet og danner grundlag for planlægningen – herunder arbejdstider, kompetencer, certificeringer, kontraktforhold mm.

Kvalitet

Kvalitetsskemaer kan knyttes til opgaver og opgaver kan knyttes til skemaer. Medarbejderne kan hurtigt udfylde skemaer on site samt registrere eventuelle afvigelser. Fotodokumentation kan tilføjes. Forhold vedr. særligegodkendelser, certificeringer mm. kan sikres – herunder at rette medarbejder kobles til rette opgave.

Vareforbrug

Varer kan bestilles direkte hos underleverandører – også via app’en on site. I får komplet overblik over vareforbrug på opgaver og/eller kunder og kan let styre automatisk opfyldning af varer. Det betyder effektivisering og minimering afadministration og evt. spild. Samtidigt er det med til at sikre et fyldestgørende faktureringsgrundlag.

Rapporter og Business Intelligence

Da alle data og dokumenter er samlet i samme CRM-system, åbner det op for en lang række muligheder for rapporter og overblik – herunder grafiske overblik. Alle typer rapporter kan trækkes på tværs af funktioner og afdelinger. Data er realtime data og giver dermed det helt optimale beslutningsgrundlag.

GPS & QR/NFC

Med GPS-funktionen har virksomheden det fulde overblik over den fysiske placering af kunder, medarbejder og opgaver. Medarbejderen kan hurtigt få ruteplaner op på smartphone eller tablet. Det er muligt at bruge QR og NFC koder – f.eks.til registrering af udstyr eller til håndtering af sikrede adgange.

Få inspiration direkte i indbakken

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på produktnyheder, events m.m.

Kontakt os

Kontakt os, hvis du ønsker mere information om Microbizz. Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk.

Kontaktinformation

 


Tilvalgsmoduler

Endnu mere Microbizz

Microbizz er bygget op af moduler – herunder en række tilvalgsmoduler, som kan vælges efter behov. Det gælder f.eks. udstyrsmodulet, som gør det muligt at få realtime data vedr. alt udstyr, værktøj, biler mm. Eller Ekstranet-modulet, som gør det muligt for jer at synliggøre relevante data og dokumenter for jeres kunder. 

Microbizz er en overordnet løsning for dig som ønsker at få mere ud af virksomhedens drift og optimere arbejdsgange. Læs mere om vores tilvalgsmoduler nedenunder eller vælg at få en præsentation.