Cases

Hør vores kunder fortælle om, hvordan Microbizz skaber værdi

Se vores cases

Se en række eksempler på, hvordan Microbizz anvendes inden for Facility Management, Byggeri, Service Management og Forsyning.

AV Center København


Det fede er, at vi selv kan skræddersy hele layoutet og hvordan og hvorledes vi vil have de forskellige ting

Carsten Møller Sørensen, CEO, Fyns Kran Udstyr


En konstatering, når man sådan arbejder med Microbizz i det daglige jamen det er jo denne her enorme fleksibilitet, vi har 

Forenede Service


Vi bruger Microbizz til at holde styr på de ejendomme vi drifter fra A til Z.

KN Tagdækning


Der er ingen tvivl om, at vores bundlinje er i hvert fald blevet fordoblet, efter vi er blevet digitale.

Stenhøj


Microbizz er jo med til at sikre os, at vi har den rigtige information – vi har certifikaterne, vi har dokumentation overfor kunden.

Entreprenørfirmaet Nordkysten


Vi kan se, at vi i dag har 1/3 kundesvigt i forhold til før Microbizz, samtidigt med at vi leverer 3 gange så meget

Cobblestone


Det vigtigste ved Microbizz er, at man kan få det moduleret efter eget behov. Det vil sige, at man kan gå ind og ændre på rigtig mange parametre efter ønske.

Servicefirmaet Globel


Microbizz betyder, at vi kan fokusere på de ting, der er væsentlige.

W-Ventilation


Vi valgte Microbizz, fordi det er et godt system, der samler de ting, som vi savnede med hensyn til, at vi kunne nøjes med ét program, der både kunne håndtere økonomi, servicesedler og dagssedler. 

DIN Forsyning


Vi har fået meget mere kvalitet ind i vores opgaver

Utech


Den værdi, vi opnår med Microbizz er et øget overblik og sporbarhed på udført arbejde

DEAS


Et meget højt krav til detaljeringsniveau i rapporteringen – er noget af det, vi kan bruge Microbizz til 

Watersystems A/S


Vi arbejder jo meget mere effektivt og dermed også mere økonomisk

Ltech 


Vi har sparet nogle administrative ressourcer, samt at vi har et nemt og hurtigt overblik over sagerne

Poul Sejr Nielsen


Vi har fået en større gennemsigtighed, større overskuelighed i forhold til vores åbentstående sager, og en større gennemskuelighed i forhold til udfakturerede sager

EnergiElektrikeren


Hvis vi var blevet i det gamle system, er jeg helt sikker på, at vi ikke ville have kunnet håndtere den samme mængde ordrer, som vi kan nu

Anlægsgartner Gottlieb


Microbizz har optimeret vores drift rigtig meget

Fyns Kran Udstyr


Med Microbizz har vi oplevet en return on investment på under 10 måneder

quotes

Hoffmann A/S

“Hele den digitalisering af vores opgaveflow har betydet store administrative besparelser, komplet overblik og flere opgaver igennem på samme tid."

 

”Hos Hoffmann A/S, i afdelingen El-service, bruger vi Microbizz til at planlægge og oprette vores opgaver. Det gør vi via et skema, så vi sparer en masse tid og samtidigt sikrer, at der er ensartethed i hele opgavestyringen. Vores medarbejdere arbejder i teams, hvor de får et samlet opgaveoverblik på deres startsider og kan se nøjagtig status og information på relevante opgaver.

Vi registrerer tid i Microbizz, som vi bruger til løn og faktureringsgrundlag. Relevante KS-skemaer er tilknyttet opgaverne, så vi sikrer kvalitetsstyringen. Via EDI registreres alle udgifter automatisk på rette sag, så vi har omkostningsoverblik i realtid. Samtidig anvendes Microbizz også til at håndtere vores serviceaftaler, så de automatisk fremvises på vores forsider, når tiden er inde til udførelse. Hele den digitalisering af vores opgaveflow har betydet store administrative besparelser, komplet overblik og flere opgaver igennem på samme tid.”

Jesper Emanuel Overgaard
Sektionsleder, Brand & Sikring

Bliv inspireret af
vores kunders
løsninger

Vores kunder oplever blandt andet
mindre administration, bedre overblik,
stærkere kvalitetsstyring og meget mere.
Mød nogle af dem her.

 

Med Microbizz kan vi styrke
vores fokus på kunderne

 

Med Microbizz har vi opnået en stor
besparelse på vores lønbehandling. Vi har
virkelig opnået en effektiviseringsgevinst
- og så laves der tilmed færre fejl

 

Catja Winther

Adm. direktør, Partneren

Løsningen
favner bredt

Oprettelse af opgaver er dog kun
et lille hjørne af Microbizz-løsningen
hos Ltech. Løsningen favner bredt – 
fra tidsregistrering til opgave-
planlægning og -udførelse, fra kvalitet og
skemaer til dokumentation og rapportering m.m.

Vi sparer minimum 15.000 kr. om
måneden i administration

 

Det betyder jo, at vi bruger langt færre
ressourcer på planlægning og
koordinering – tid, som vi kan bruge på
kunderne og opgaverne i stedet for

 

Henrik Holmgren

Direktør, Ltech

Det gode selskab

Microbizz anvendes inden for en lang række brancher til alt lige fra opgave- og projektstyring,
til kvalitetsstyring, processtyring, ressourceoptimering, salgsstyring m.m.