Cases

Hør vores kunder fortælle om, hvordan Microbizz skaber værdi

Se vores cases

Se en række eksempler på, hvordan Microbizz anvendes inden for Facility Management, Byggeri og Service Management.

Ltech 


Vi har sparet nogle administrative ressourcer, og vi har et nemt og et hurtigt overblik over sagerne

Poul Sejr Nielsen


Vi har fået en større gennemsigtighed, større overskuelighed i forhold til vores åbentstående sager, og en større gennemskuelighed i forhold til udfakturerede sager.

EnergiElektrikeren


Hvis vi var blevet i det gamle system, er jeg helt sikker på, at vi ikke ville have kunnet håndtere den samme mængde ordrer, som vi kan nu. 

Anglægsgartner Gottlieb


Microbizz har optimeret vores drift rigtig meget.

Fyns Kran Udstyr


Med Microbizz har vi oplevet en return on investment på under 10 måneder

DEAS


Et meget højt krav til detaljeringsniveau i rapporteringen – er noget af det, vi kan bruge Microbizz til 

quotes

Hoffmann A/S

“Hele den digitalisering af vores opgaveflow har betydet store administrative besparelser, komplet overblik og flere opgaver igennem på samme tid."

 

”Hos Hoffmann A/S, i afdelingen El-service, bruger vi Microbizz til at planlægge og oprette vores opgaver. Det gør vi via et skema, så vi sparer en masse tid og samtidigt sikrer, at der er ensartethed i hele opgavestyringen. Vores medarbejdere arbejder i teams, hvor de får et samlet opgaveoverblik på deres startsider og kan se nøjagtig status og information på relevante opgaver.

Vi registrerer tid i Microbizz, som vi bruger til løn og faktureringsgrundlag. Relevante KS-skemaer er tilknyttet opgaverne, så vi sikrer kvalitetsstyringen. Via EDI registreres alle udgifter automatisk på rette sag, så vi har omkostningsoverblik i realtid. Samtidig anvendes Microbizz også til at håndtere vores serviceaftaler, så de automatisk fremvises på vores forsider, når tiden er inde til udførelse. Hele den digitalisering af vores opgaveflow har betydet store administrative besparelser, komplet overblik og flere opgaver igennem på samme tid.”

Jesper Emanuel Overgaard
Sektionsleder, Brand & Sikring

Bliv inspireret af
vores kunders
løsninger

87% af vores kunder har
oplevet umiddelbare
besparelser efter skiftet til
Microbizz. Mød to af dem her.

Med Microbizz kan vi styrke
vores fokus på kunderne

 

Med Microbizz har vi opnået en stor
besparelse på vores lønbehandling. Vi har
virkelig opnået en effektiviseringsgevinst
- og så laves der tilmed færre fejl

 

Catja Winther

Adm. direktør, Partneren

Løsningen
favner bredt

Oprettelse af opgaver er dog kun
et lille hjørne af Microbizz-løsningen
hos Ltech. Løsningen favner bredt – 
fra tidsregistrering til opgave-
planlægning og -udførelse, fra kvalitet og
skemaer til dokumentation og rapportering m.m.

Vi sparer minimum 15.000 kr. om
måneden i administration

 

Det betyder jo, at vi bruger langt færre
ressourcer på planlægning og
koordinering – tid, som vi kan bruge på
kunderne og opgaverne i stedet for

 

Henrik Holmgren

Direktør, Ltech

Det gode selskab

Microbizz anvendes inden for en lang række brancher til alt lige fra opgave- og projektstyring,
til kvalitetsstyring, processtyring, ressourceoptimering, salgsstyring m.m.