Se vores cases
Se en række eksempler på, hvordan Microbizz anvendes inden for Facility Management, Byggeri, Service Management og Forsyning.


















Hoffmann A/S
“Hele den digitalisering af vores opgaveflow har betydet store administrative besparelser, komplet overblik og flere opgaver igennem på samme tid."
”Hos Hoffmann A/S, i afdelingen El-service, bruger vi Microbizz til at planlægge og oprette vores opgaver. Det gør vi via et skema, så vi sparer en masse tid og samtidigt sikrer, at der er ensartethed i hele opgavestyringen. Vores medarbejdere arbejder i teams, hvor de får et samlet opgaveoverblik på deres startsider og kan se nøjagtig status og information på relevante opgaver.
Vi registrerer tid i Microbizz, som vi bruger til løn og faktureringsgrundlag. Relevante KS-skemaer er tilknyttet opgaverne, så vi sikrer kvalitetsstyringen. Via EDI registreres alle udgifter automatisk på rette sag, så vi har omkostningsoverblik i realtid. Samtidig anvendes Microbizz også til at håndtere vores serviceaftaler, så de automatisk fremvises på vores forsider, når tiden er inde til udførelse. Hele den digitalisering af vores opgaveflow har betydet store administrative besparelser, komplet overblik og flere opgaver igennem på samme tid.”
Jesper Emanuel Overgaard
Sektionsleder, Brand & Sikring
Bliv inspireret af
vores kunders
løsninger
Vores kunder oplever blandt andet
mindre administration, bedre overblik,
stærkere kvalitetsstyring og meget mere.
Mød nogle af dem her.
Med Microbizz kan vi styrke
vores fokus på kunderne
Med Microbizz har vi opnået en stor
besparelse på vores lønbehandling. Vi har
virkelig opnået en effektiviseringsgevinst
- og så laves der tilmed færre fejl
Catja Winther
Adm. direktør, Partneren
Løsningen
favner bredt
Oprettelse af opgaver er dog kun
et lille hjørne af Microbizz-løsningen
hos Ltech. Løsningen favner bredt –
fra tidsregistrering til opgave-
planlægning og -udførelse, fra kvalitet og
skemaer til dokumentation og rapportering m.m.
Vi sparer minimum 15.000 kr. om
måneden i administration
Det betyder jo, at vi bruger langt færre
ressourcer på planlægning og
koordinering – tid, som vi kan bruge på
kunderne og opgaverne i stedet for
Henrik Holmgren
Direktør, Ltech
Download skriftlige kundecases
Læs hvordan kunder har succes med Microbizz og bruger løsningen på forskellige måder til at optimere opgave- og ressourcestyringen.