Kvalitet og Compliance

Med Microbizz kan I styre jeres kvalitetsprocesser og sikre compliance. I kan let og enkelt skabe egne skemaer – for eksempel kvalitetsskemaer eller skemaer til inspektioner og afvigelseshåndtering. Skemaer kan også bruges til at sikre processtyring. Læs meget mere nedenfor.

Skemaer

Skemaer er en central del af Microbizz og åbner en verden af muligheder lige fra processtyring til kvalitetssikring, aktionsstyring, certifikater mm. Det er muligt selv at opsætte et ubegrænset antal skemaer og dermed selv at digitalisere en lang række arbejdsgange på en let og smidig måde. Nedenfor er et overblik over de mange forskellige anvendelsesområder med skemaer i Microbizz.

Skema-anvendelse

Se her en lang række eksempler på, hvordan skemaer kan understøtte de digitale forretningsgange og sikre kvalitet og compliance.

Styre processer

Med skemaer kan I opsætte egne processer. Et skema kan udløse aktioner, og I kan dermed sikre, at forskellige steps i en proces bliver fulgt, før en aktion/opgave sættes igang.

Kvalitet og compliance

Med skemaer kan I sikre, at kvalitetsprocesser og compliance overholdes. Skemaer kan styre processer og kvalitetsskemaer kan tilknyttes opgaver, så det sikre, at de udfyldes og vedhæftes opgaven. Derudover kan skemaer genere certifikater og andre dokumenter.

Ingen tastefejl

Med skemaer slipper I for tastefejl og gør hele brugeroplevelsen stærkere. Via afkrydsningsfelter er det let og enkelt for brugerne at udfylde data, og samtidig sikres et ensartet datagrundlag – for eksempel til afrapportering.

Strømlining af dokumentation

Med skemaer kan dokumentationen strømlines. Via afkrydsningsfelter minimeres fritekst og data kan langt lettere kategoriseres og struktureres.

Transparens

Skemaer er med til at skabe transparens i virksomheden. Funktionen kan anvendes af alle, via PC eller app, og giver et optimalt datagrundlag, som er tilgængeligt som realtids data 24/7 fra enhver enhed.

Sikre datakvalitet

Via skemaer kan være med til at sikre datakvalitetet, da man undgår manglende eller ufuldkomne data.

Rapporter og statistik

Det er let og smidigt at trække rapporter og statistik på data fra skemaer. Du får med det samme et stærkt overblik, som også kan præsenteres grafisk via diagrammer.

PDF-dokumenter

Data fra skemaer kan omdannes til PDF'er, f.eks. til brug for certifikater eller andre compliance-dokumenter.

Optimal bruger-oplevelse

Med skemaer sikrer I en optimal bruger-oplevelse, da brugerne får et stærkt overblik, relevante skemaer er tilknyttet opgaverne og tastearbejde minimeres.

Generere opgaver og objekter

Skemaer kan anvendes til at skabe nye opgaver eller objekter, f.eks. oprettelse af virksomheder i CRM. Dermed sikres, at data bliver ensartet og fyldestgørende.

Afvigelser

Eventuelle afvigelser kan let og smidigt registreres via skemaer. Samtidig kan tilknyttes dokumenter, så kunder kan se afvigelsesforklaring. Og skemaet kan igangsætte en aktion, for eksempel en opgave til at håndtere afvigelsen.

Håndtere godkendelser

Skemaer kan anvendes til at håndtere godkendelser, for eksempel i forbindelse med afslutning af en opgave. Det er muligt at indsætte underskrift på skemaet som bekræftelse.

Spørgeskemaer og analyser

Skemaer kan også bruges til spørgeskema-undersøgelser, for eksempel til kunde-undersøgelser, tilfredshedsundersøgelser, evalueringsskemaer mm. Det er let og smidigt at trække rapporter og statistik ud efterfølgende.

Checklister

Det er helt oplagt at bruge skema-funktionaliteten til checklister, for eksempel i forbindelse med afslutning af en opgave eller til kvalificering af en opgave.

Kvalitetsskemaer

Skemaer bruges omfattende til håndtering af kvalitetskontroller. Med Microbizz kan du sikre, at rette skema er tilknyttet rette opgave, og altid i seneste version. Det gælder også lovpligtige KS-skemaer, som er udbredt inden for flere brancher.

Kontakt os

Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk, når du vil i kontakt med os.



Katrine Othendal Nielsen

kn@ventu.dk
+45 30151871

Customer relationship management

Standardfunktioner

Hjertet i Microbizz er et CRM-system, som indeholder alle kunder og kundedata, historik, dokumenter, aktiviteter mm. Det betyder, at alle informationer er samlet på ét sted og medarbejderne har relevante informationer til rådighed på alle tidspunkter via PC, smartphone eller tablet.