Microbizz App'en

Er du på udkig efter et værktøj til håndtering af alle dine opgaver, filer, noter og planlægning på farten, som er tilgængeligt 24/7, selv hvis der ikke er
netværksadgang?

Komplet værktøj til drifts- og kvalitetsstyring

Med Microbizz appen kan du inkludere alt dit personale i din digitale opgavearbejdsgang. Du finder al den information, du behøver for til opgaveudførelsen. Det gælder kundeinformationer, opgave-beskrivelser, filer, billeder, timeestimater, deadlines m.m. Når der arbejdes på opgaven, kan du checke ind for automatisk timeregistrering, du kan udfylde formularer, vedhæfte billeder og meget mere.

Kalender

Med kalender funktionen får du overblik over alle aftaler i realtid.

Opgaver

Du kan få overblik over dine opgaver og se alle relevante informationer om opgaven.

Personer

Du har også adgang til data omkring kontaktpersoner herunder kontaktdata og aktivitets-historik

Timer

Via app'en kan du registrere arbejdstid på opgaver eller udstyr. Enten manuelt eller automatisk via check in og check ud funktionen.

Virksomheder

Du kan finde alle data på kunderne herunder adresse, telefonnummer, kontaktpersoner mm. Samt aktivitieter, historik, dokumenter og noter.

Skemaer

Via app'en har du adgang kan du udfylde skemaer på opgaver eller udstyr. Der er mulighed for at indsætte underskrift. Skemaer kan generere dokumenter on-site, f.eks. certifikater.

Noter

Du kan finde noter på opgaverne eller udstyret og registrere noter, som dine kolleger også kan se med det samme.

Udstyr

Du kan også tilgå alle data vedrørende udstyr via app'en, herunder udstyrsbeskrivelse, historik på udstyret, certifikater mm.

Beskeder

Via det integrerede messenger-system, kan du kommunikere med dine kolleger via app'en, let og enkelt. 

Se hvordan Fyns Kran Udstyr kører kvalitetssikring via app'en

Hos Fyns Kran Udstyr bruges bl.a.
QR koder til at sikre dokumentation
af eftersyn og certifikater. Se
hvordan i videoen.

Kontakt os

Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk, når du vil i kontakt med os.



Katrine Othendal Nielsen

kn@ventu.dk
+45 30151871

Customer relationship management

Standardfunktioner

Hjertet i Microbizz er et CRM-system, som indeholder alle kunder og kundedata, historik, dokumenter, aktiviteter mm. Det betyder, at alle informationer er samlet på ét sted og medarbejderne har relevante informationer til rådighed på alle tidspunkter via PC, smartphone eller tablet.