Tilvalgsmoduler

Microbizz byder på en række tilvalgsmoduler inden for specifikke områder som udstyr, salg, kørsel mm. Modulerne kan vælges til fra start eller senere hen – alt efter behov.

Værdiskabende moduler

Microbizz er bygget op af moduler – herunder en række tilvalgsmoduler, som kan vælges efter behov. Det gælder f.eks. udstyrsmodulet, som gør det muligt at få realtime data vedr. alt udstyr, værktøj, biler mm. Eller Ekstranet-modulet, som gør det muligt for jer at synliggøre relevante data og dokumenter for jeres kunder.


Udstyr

Med udstyrsmodulet får I komplet overblik over alt udstyr, hvor det er geografisk, hvem der anvender det, hvornår det er ledigt. Dermed er det muligt at planlægge udstyr ift. opgaver samt at undgå dobbeltbookinger. Samtidig håndteres planlægning af service og reparationer helt automatisk. Det er muligt at knytte opgaver og alle typer af skemaer til udstyr.

Extranet

Med extranet-modulet kan dine kunder se og godkende opgaver og status på opgaver samt skemaer, inspektioner, afvigelser mm. I kan gøre alle data synlige for kunderne – herunder dokumenter. Kunderne kan ligeledes uploade dokumenter – f.eks. ordrer via en ordreformular, som så igangsætter opgaven i systemet.

Salg

Med salgsmodulet kan I håndtere alt vedr. tilbudsgivning, udfærdigelse af tilbud on site, opfølgning på tilbud mm. Samtidig kan I styre alt vedr. kundeaftaler og mødebooking – hurtigt og enkelt. I får komplet overblik over igangværende tilbudssager, status ift. budgetter mm. I kan køre kampagner – fra udtræk til udsendelse og opfølgning mm.

EDI

Såvel indgående som udgående fakturaer lægges automatisk korrekt i systemet – på rette sag. Det muliggør et altid 100% aktuelt overblik over sagsomkostninger og status i forhold til budget. Vareforbrug registreres på rette sag og bliver viderefaktureret på opgaven. Fakturaer kan sendes direkte fra Microbizz med de rette informationer og varelinier.

Kørsel

Med kørsels-modulet kan I opnå stor effektivisering vedr. ruteplanlægning og kørsel. Beskeder om opgaver, der skal løses på en rute, kan lægges ind som tekst eller tale. Medarbejderen kan se ruten på sin tablet – inklusive beskeder. Ruteplanlægning og anvisninger kan laves på detaljeplan – helt ned til de enkelte stier, afspærrede veje mm.

Inspektioner

Med inspektions-modulet kan I håndtere alt vedrørende planlægning, udførelse og opfølgning på inspektioner. Mulighed for at oprette intervaller for inspektioner for enkelte opgaver – enten som fast planlægning eller inden for tidsrum. Let at få overblik over status på inspektioner og resultater – herunder afvigelser.

Proces

Med proces-modulet kan I automatisere alle typer processer i virksomheder – lige fra kvalitetsprocesser til salgsprocesser, produktionsprocesser etc. I kan dermed sikre, at alle processer køres som de skal, få det komplette overblik og opnå synergier på tværs af forretningsområder og funktioner i virksomheden.

Tal med en Microbizz ekspert

Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk — når du vil i kontakt med os.



Christian André Pontoppidan

Christian André Pontoppidan

cap@ventu.dk
+45 3110 4061


Christian Fennert Madsen

Christian Fennert Madsen

cf@ventu.dk
+45 3015 1222

Customer relationship management

Standardfunktioner

Hjertet i Microbizz er et CRM-system, som indeholder alle kunder og kundedata, historik, dokumenter, aktiviteter mm. Det betyder, at alle informationer er samlet på ét sted og medarbejderne har relevante informationer til rådighed på alle tidspunkter via PC, smartphone eller tablet.