Webinar
"Digitalisering af Ejendomsdriften"
 

 

 

Ny dato

Webinaret "Digitalisering af ejendomsdriften" vil blive rykket til en ny dato.

Kontakt os, hvis du ønsker at modtage en invitation på info@microbizz.dk eller tilmeld dig vores nyhedsbrev via linket nedenfor.

Digitalisering af ejendomsdriften

Webinaret "Digitalisering af ejendomsdriften" er målrettet Teknik- og Driftsansvarlige i Ejendoms- og FM branchen.

På webinaret viser vi, hvordan digitalisering af ejendomsdriften kan optimere en lang række processer, så både kvalitet og effektivitet øges.

Vi fortæller også om mulighederne for opsamling af data – samt hvordan du sammenstiller data, deler data med dine samarbejdspartnere, og hvordan du kan bruge dem til planlægning og optimering.

 


På webinaret, vil du bl.a. høre om

 

Mindre administration

  • Spar tid på administration via digitalisering af arbejdsgange
  • Tid og vareforbrug registreres på opgaver, så det er let og hurtigt at
    skabe løn- og faktureringsgrundlag

 

Højere produktivitet

  • mindre administration, realtids data tilgængelig 24/7 og effektiv deling af data, er altsammen med til at øge produktiviteten
  • på webinaret vil vi også vise konkrete eksempler på produktivitetsforbedringer

 

Transparens og dokumentation

  • Opsamling af alle relevante data på en ejendom, giver dig den transparens, du har brug for
  • Eksempler på data og fremvisning af data
  • Visning af, hvordan data kan knyttes til de forskellige aktører og processer på en ejendom

 

Microbizz sikrer opsamling af data og samling af data i én hub

Microbizz er hub’en for at samle al data (gælder også IoT data samt egen IT infrastruktur, herunder filserver, mailserver mm) – alt samles på ét sted og kan distribueres rundt til andre systemer. Se et eksempel i videoen nedenfor.


Microbizz samler stakeholders på en ejendom i ét netværk

Se hvordan Microbizz opsamler og deler data mellem alle relevante parter på en ejendom

Kontakt os for en præsentation


Vil du vide mere om Microbizz til Facility Management?

Læs mere på vores brancheside. Her kan du også tilmelde dig vores nyhedsbrev og få opdateringer bl.a. om branchetrends, kommende events, produktnyheder m.m.


Facility Management virksomheder der bruger Microbizz

Microbizz understøtter de mange forskellige processer, opgavetyper og samarbejdspartnere, der forbindes i Facility Management branchen. Herunder er eksempler på nogle af virksomhederne i branchen, der bruger Microbizz.


Download tjekliste

Manuelle processer kan spænde ben for effektivitet, kvalitet og optimering. Årsagen til udfordringer som manglende overblik, tidsspild, fejlfuld dokumentation og koordinering findes nemlig ofte i dine arbejdsprocesser.

Derfor har vi samlet en tjekliste med 5 processer, du skal forbedre, hvis du vil have optimal opgavestyring fra planlægning til fakturering. 

Hent tjeklisten og få svar på, hvad du skal gøre, hvis:
•    du bruger for meget tid på administration.
•    dine bureaukratiske processer spænder ben for din effektivitet.
•    der er udfordringer med at sikre ensartet dokumentation og compliance.
•    du oplever manglende fakturering på grund af delvis eller fejlfuld registrering.
•    din kontakt og koordinering med underleverandører og partnere sluger dine ressourcer.
 


Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information, så kontakt os på info@microbizz.dk