Microbizz Connect – når flere Microbizz’er taler sammen

Kom tættere på dine samarbejdspartnere

Med Microbizz Connect kan du som Microbizz-virksomhed dele opgaver og data med andre, der bruger Microbizz. Kan du forestille dig de mange fordele og muligheder, det giver?

Alle de fordele, du har med Microbizz – at alle data følger opgaven, mulighed for at få indblik i status og planlægning i realtid, adgang til opdaterede rapporter og budgetter 24/7, tidsregistrering mm – alt dette kan du nu dele med dine samarbejdspartnere.

Få mere information om Connect

Her kan du downloade vores factsheet

Download factsheet

Med Microbizz Connect kan flere Microbizz-virksomheder:

 
  • finde andre Microbizz virksomheder
  • udbyde opgaver til hinanden
  • dele data med hinanden
  • dele dokumenter med hinanden
  • sikre, at alle har data til rådighed i realtid

Microbizz Connect til alle brancher

Tiden er nu kommet til at integrere sine samarbejdspartnere i de digitale arbejdsgange – og det kan du med Microbizz Connect. Fordelene og mulighederne er mange.

Microbizz Connect giver mening inden for alle brancher. Nedenfor har vi givet nogle eksempler på funktionalitet og fordele inden for henholdsvis Facility Management, Constructor-segmentet og Service Management.

Men tilhører din virksomhed en helt anden branche, så kommer vi gerne og præsenterer funktioner og fordele for netop din virksomhed.  

 

Microbizz Connect til Facility Management

Inden for Facility Management muliggør Microbizz Connect et tættere samarbejde omkring opgaverne på en ejendom. Derudover vil det betyde, at alle kan få adgang til samme data og dermed et komplet overblik over driften af ejendommen.

  • Send opgaver til samarbejdspartnere, og del dermed alle relevante data på opgaven
  • Del relevante dokumenter med jeres samarbejdspartnere, så I sikrer ensartet kommunikation og kvalitet

Fremtidens Ejendoms Community

Med Microbizz Connect er fundamentet lagt for skabelsen af Fremtidens Ejendoms Community


Microbizz Connect til Entreprenører og håndværksvirksomheder

Som entreprenør- eller håndværksvirksomhed bruger I sikkert mange underleverandører. Der kører meget kommunikation frem og tilbage, sandsynligvis på email. Med Microbizz Connect bliver al den manuelle kommunikation overflødig, for I sender opgaverne til hinanden via Microbizz. 

Det betyder, at alle relevante data om opgaven allerede er tilgængelig for jeres samarbejdspartnere.

  • Find hurtigt og let samarbejdspartnere og leverandører
  • Del relevante data på opgaven/projektet
  • Få automatisk overblik over opgavestatus

Microbizz Connect til Servicevirksomheder

Som Servicevirksomhed vil I med Microbizz Connect kunne få glæde af hurtigt og enkelt at finde frem til relevante samarbejdspartnere. I kan dele data og dokumenter vedrørende opgaven og vedrørende udstyret. Det sparer tid og minimerer fejl.

  • Del relevante data om opgaven f.eks. oplysninger om kvalitetskrav
  • Del relevante dokumenter på opgaven 
  • Optimer planlægningen via datadeling med jeres samarbejdspartnere 

Vil du vide mere om Microbizz Connect?

Hvis du vil vide mere om Microbizz Connect, så kontakt os på 7023 5323 eller via info@microbizz.dk