Procesoptimering med Microbizz
Med Microbizz kan du digitalisere og optimere processer inden for en lang række områder.
01. Opstart
Nye opgaver og projekter starter her
- Find eller opret kunden
- Opret opgaven
- Definer, om det er en ad hoc-opgave eller en gentagen opgave
02. Planlægning
Nu skal opgaven planlægges ind
- Planlægning af ad hoc og gentagne opgaver baseret på definerede parameter
- Oversigt over opgaver og ressourcer
- Vælg den rette medarbejder til den rette opgave (baseret på kompetencer)
- Realtidsdata – nylige ændringer vises
- Forbindelse mellem opgaver, projekter og ressourcer
- Sikr at arbejdsgange følges
03. Udførelse
Nu er opgaven klar til udførelse
- Alt relevant information om opgaver, kunder, dokumenter m.m. er tilgængeligt for medarbejdere via PC eller app
- Ændringer i eller oprettelse af nye opgaver kan laves på stedet
- Alle registreringer laves på stedet (inkl. tid og vareforbrug)
- Formularer optimerer brugeroplevelsen og sikrer kvalitetsprocedurer
- Dokumentation forbundet til opgaven (billeder, noter, filer)
04. Afvigelser
Hvis afvigelser kan disse registreres og behandles
- Registrering af afvigelser på stedet
- Afvigelser kan generere nye opgaver
- Registrering af tid og ressourcer brugt på afvigelser
- Dokumentation tilknyttet opgaven
05. Luk opgave
Nu kan opgaven lukkes
- Tilføj checkliste for at sikre kvalitet
- Hvis der er afvigelser, kan nye opgaver oprettes
- Tidsforbrug og arbejdsskemaer godkendes
- Data klar til lønning og fakturering
06. Fakturering
Data ligger nu klar til at starte fakturering
- Data til fakturering inkluderer underleverandører
- Faktura genereres inkl. al opgaveinformation, afvigelser, forbrug og ressourcer
- Alt registreres på kunden/objektet/ opgaven
07. Rapportering
Til slut kan der rapporteres på relevante data
- Relevant rapportering på timer, ressourcer og opgaver tilgængeligt i realtid 24/7
- Nemt at lave grafik og statistik
- Data kan eksporteres til xls eller csv
Én samlet, digital arbejdsgang i kun 7 trin
Se i videoen hvordan Microbizz digitaliserer og strømliner processer fra start til slut.
Eksemplet her er en facility management virksomhed, men Microbizz findes også i andre brancheløsninger fx til entreprenører og håndværkere, til servicevirksomheder og til Forsyningsvirksomheder.
Procesoptimering med Microbizz
Med Microbizz kan du digitalisere og optimere processer inden for en lang række områder.
Funktioner i Microbizz der styrker jeres processer
Kontakt os
Kontakt os, hvis du ønsker mere information om Microbizz. Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk.