Procesoptimering med Microbizz
Med Microbizz kan du digitalisere og optimere processer inden for en lang række områder.
01. Opstart
Nye opgaver og projekter starter her
- Find eller opret kunden
- Opret opgaven
- Definer, om det er en ad hoc-opgave eller en gentagen opgave
02. Planlægning
Nu skal opgaven planlægges ind
- Planlægning af ad hoc og gentagne opgaver baseret på definerede parameter
- Oversigt over opgaver og ressourcer
- Vælg den rette medarbejder til den rette opgave (baseret på kompetencer)
- Realtidsdata – nylige ændringer vises
- Forbindelse mellem opgaver, projekter og ressourcer
- Sikr at arbejdsgange følges
03. Udførelse
Nu er opgaven klar til udførelse
- Alt relevant information om opgaver, kunder, dokumenter m.m. er tilgængeligt for medarbejdere via PC eller app
- Ændringer i eller oprettelse af nye opgaver kan laves på stedet
- Alle registreringer laves på stedet (inkl. tid og vareforbrug)
- Formularer optimerer brugeroplevelsen og sikrer kvalitetsprocedurer
- Dokumentation forbundet til opgaven (billeder, noter, filer)
04. Afvigelser
Hvis afvigelser kan disse registreres og behandles
- Registrering af afvigelser på stedet
- Afvigelser kan generere nye opgaver
- Registrering af tid og ressourcer brugt på afvigelser
- Dokumentation tilknyttet opgaven
05. Luk opgave
Nu kan opgaven lukkes
- Tilføj checkliste for at sikre kvalitet
- Hvis der er afvigelser, kan nye opgaver oprettes
- Tidsforbrug og arbejdsskemaer godkendes
- Data klar til lønning og fakturering
06. Fakturering
Data ligger nu klar til at starte fakturering
- Data til fakturering inkluderer underleverandører
- Faktura genereres inkl. al opgaveinformation, afvigelser, forbrug og ressourcer
- Alt registreres på kunden/objektet/ opgaven
07. Rapportering
Til slut kan der rapporteres på relevante data
- Relevant rapportering på timer, ressourcer og opgaver tilgængeligt i realtid 24/7
- Nemt at lave grafik og statistik
- Data kan eksporteres til xls eller csv
Én samlet, digital arbejdsgang i kun 7 trin
Se i videoen hvordan Microbizz digitaliserer og strømliner processer fra start til slut.
Eksemplet her er en facility management virksomhed, men Microbizz findes også i andre brancheløsninger fx til entreprenører og håndværkere, til servicevirksomheder og til Forsyningsvirksomheder.
Procesoptimering med Microbizz
Med Microbizz kan du digitalisere og optimere processer inden for en lang række områder.
Funktioner i Microbizz der styrker jeres processer
Få inspiration direkte i indbakken
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på produktnyheder, events m.m.
Kontakt os
Kontakt os, hvis du ønsker mere information om Microbizz. Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk.