Nyheder fra Microbizz

Her kan du læse mere om de nyheder, vi udsender i vores nyhedsbrev.

Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kan du tilmelde dig via linket nederst på siden her.

 

 

Ny Customer Experience afdeling vil sikre den optimale kundeoplevelse

I starten af september kunne vi introducere vores helt nye Customer Experience afdeling, der er skabt med ét formål for øje: At forbedre din oplevelse som Microbizz-kunde på enhver måde.

Vi ved, hvor vigtigt det er at have den bedst mulige støtte og service hele vejen igennem på den digitale rejse. Hos Microbizz ønsker vi at komme endnu tættere på vores kunder, forstå behovene og levere værdi på en kontinuerlig rejse, der aldrig slutter.

Camilla Simonsen, CEO hos Ventu, fortæller: "Vores kunder er hjertet af alt, hvad vi gør. Vi ønsker at være en værdifuld og pålidelig partner for vores kunder, at være en sparringspartner, da arbejdet med digitalisering og Microbizz altid kan udvikles."

Vores nye Customer Experience afdeling er ledet af Jesper Jensen som Director of Customer Experience. Jesper har over 15 års erfaring med digitale platforme og har arbejdet med en række SaaS-virksomheder med nordisk og global tilstedeværelse. Du kan læse mere om Jesper nedenfor under "Meet the Team".

Vi har også udvidet holdet med to nye, dygtige kolleger. Tim Willumsen, der med sin omfattende erfaring i Microbizz fra DKTV, er klar til at bringe sin ekspertise til bordet. Og Jonas Burild El Mqeddem er her for at give dig den support, du har brug for, når du har behov for det.

Vi ser virkelig frem til at starte dette spændende kapitel med vores nye Customer Experience afdeling.


 


 

 

 

Meet the Team

I hvert nyhedsbrev præsenterer vi nogle af vores kolleger.

Denne gang er det Tanuja og Jesper. 

quotes

Tanuja Kocherla, Software Tester

Mit engagement inden for verden af softwaretest er drevet af min dybfølte passion for kvalitet

Mød Tanuja Kocherla: Vores Dedikerede Software Tester hos Microbizz

Tanuja Kocherla besidder en yderst kritisk rolle i Microbizz - hun er vores Software Tester. Hendes opgave er af afgørende betydning for at sikre, at ny funktionalitet til Microbizz gennemgår en omfattende test inden frigivelse til kunderne.

Tanuja er uddannet Master of Computer Applications fra Osmania University i Indien og blev straks efter sin mastergrad rekrutteret til en CMM LEVEL 5-virksomhed som Java-udvikler. Efter sin flytning til Danmark har Tanuja arbejdet inden for softwaretest i forskellige funktioner. "Mit engagement inden for verden af softwaretest er drevet af min dybfølte passion for 'kvalitet.' Jeg tror på, at kvalitet er kernen i enhver succesfuld softwareløsning, og det er derfor, jeg arbejder målrettet for at sikre, at vores software altid leveres i den højeste kvalitet til vores kunder. 

Tanuja blev især interesseret i at arbejde med Microbizz på grund af løsningens store omfang og mange muligheder for anvendelse. ”Microbizz gør en positiv forskel hos vores kunder, og det er en stor drivkraft for mig. Jeg er stolt af at være en del af et team, der konstant stræber efter at forbedre og innovere for at levere den bedste softwareoplevelse."

For de tidlige fugle, der vover sig ind på kontoret ved daggry, er det ingen hemmelighed, at Tanuja er en morgenperson, der foretrækker at starte dagen tidligt. Hun beskriver sig selv som ambitiøs, tålmodig og kreativ. Tanuja fortæller: "Det mest spændende ved at starte min dag hos Microbizz er mine fantastiske kolleger og den stærke teamånd, vi deler. Alle er glade, og det skaber en produktiv arbejdsdag, hvor vi leverer kvalitet." 

Når Tanuja ikke tester Microbizz, nyder hun sin fritid med sin mand og 2 børn og elsker lange køreture. Hun holder sig opdateret ved at læse artikler på LinkedIn om aktuelle teknologier og nyder at lytte til podcasts og dokumentarer.

Vi er stolte af at have Tanuja som en del af vores hold hos Microbizz og værdsætter hendes engagement i at levere kvalitet, samt den positive indflydelse, hun har på vores team og vores kunder.
 


 

quotes

Jesper Jensen, Director of Customer Experience

“Digitalisering er en uendelig rejse, og når kunderejsen er korrekt defineret, er der ingen grænser for, hvad vi sammen kan opnå”

Mød Jesper Jensen, Director of Customer Experience hos Ventu

Jesper er for nylig startet hos Microbizz som Director of Customer Experience.

Siden 2003 har Jesper arbejdet med en række software platforme i forskellige roller, hvor hans ekspertise inden for teknologi og kundepleje har været i centrum. Jespers seneste position hos Cludo involverede opbygningen af en global kundeafdeling, hvor sammen med sit team skabte han en ekstraordinær oplevelse for virksomhedens kunder. Det er denne erfaring, han nu ønsker at anvende hos Microbizz.

"Jeg brænder for at arbejde med teknologi, der gør en reel forskel for kunderne, og det er tydeligt, hvor central Microbizz er for vores kunders drift og succes," fortæller Jesper. "Jeg ser dette som en utrolig spændende udfordring, og det er netop grunden til, at jeg valgte dette job. Digitalisering er en uendelig rejse, og når kunderejsen er korrekt defineret, er der ingen grænser for, hvad vi sammen kan opnå."

En af Jespers primære opgaver er at hjælpe med at forme den digitale rejse for Microbizz's kunder. Derfor ser han også frem til at blive klogere på, hvordan Microbizz reelt anvendes hos kunderne, og hvilke optimeringsområder, der er i fokus – for som han siger "den rette indsigt i kundernes forretninger er nøglen til succes".

Jesper er 41 år og bor i Frederikssund sammen med sin kæreste Anja og hunden Thorvald. Sidste år købte de et gammelt hus, som de gradvist renoverer. Når Jesper ikke arbejder på huset, kan han ofte findes ude på sin racercykel, særligt hvis vejret er solrigt med medvind. Han har en passion for at cykle i de franske alper i sommerferien. Derudover er Jesper en aktiv del af trænerteamet for en lokal futsal-klub ved navn FC Fjordbold, der spiller indendørs fodbold i løbet af vinterhalvåret.

Vi ser frem til at følge Jespers rejse hos Microbizz og hans engagement i at skabe værdi for kunderne.

En fun fact om Jesper – hvis du føler, du kan genkende ham – er det måske fordi, han var statist i Krummerne 2 😁

 


 

Tips & Tricks

I hvert nyhedsbrev kommer vi med et godt tip til brugen af Microbizz. Noget du måske ikke vidste – eller noget, du måske har glemt.

Vi tager nogle af de emner op, som vi ved er noget, mange kan gøre brug af.

Denne gang handler det om, hvordan du kan sætte din egen identitet på de mails, der sendes ud gennem Microbizz. 

Se videoen, hvor Scrum Master Ilias Sersar viser hvordan.


 

 

 

 

 

 

 

Microbizz Summit og Microbizz Circle 
– to veje til ny viden

Hos Microbizz skaber vi årligt forskellige events, der giver vores kunder og partnere en unik mulighed for at blive opdateret om den seneste udvikling inden for Microbizz-økosystemet. Vi brænder for at dele de bedste metoder og erfaringer med jer.

Vi forstår, hvor inspirerende det er at høre om andre virksomheders anvendelse af Microbizz - de særlige arbejdsprocesser og kreative måder, hvorpå den alsidige værktøjskasse kan udnyttes.

I dette nyhedsbrev, vil vi give et kort overblik og introduktion til vores to primære eventkoncepter:

Microbizz Summit: Vores Summit-events har været en fast tradition siden 2016, hvor vi tidligere afholdt det to gange om året. I fremtiden vil det være et årligt højdepunkt i vores kalender, men det bliver større og bedre end nogensinde.

Microbizz Circle-møder: Disse mindre netværksmøder giver os mulighed for at gå i dybden med specifikke funktionsområder i Microbizz. Det er en chance for at fordybe sig i detaljerne og dele værdifulde indsigter med ligesindede.

Læs mere om begge koncepter nedenfor, og hvis du har nogen spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte os på info@microbizz.dk.

Vi ser frem til at se jer på Summit og Circles. :-)

Microbizz Summit: Inspiration og Vidensdeling

Næste Summit: Torsdag den 16. maj 2024

Microbizz Summit er vores årlige flagskibsevent, der samler kunder, partnere og alle, der har en interesse i Microbizz-økosystemet. Dette er stedet, hvor vi deler inspiration, dykker ned i de seneste trends og diskuterer, hvordan Microbizz understøtter jer i fremtiden. På Summit får I mulighed for at tage et helikopterperspektiv på vores platform, blive præsenteret for nye features og lære af best practice og konkrete cases.

Microbizz Summit handler om:

  • Inspiration og indsigt
  • Trends i markedet og hvordan Microbizz understøtter dem
  • Fremtidsudsigter for Microbizz
  • Præsentation af ny funktionalitet i Microbizz 
  • Best practice og virkelige eksempler

Vi afholder én Microbizz Summit hvert forår, og vi glæder os allerede til næste begivenhed, som finder sted den 16. maj 2024.

Microbizz Circle: Dybdegående diskussioner

Dato for næste Circle møde følger snarest

På Microbizz Circle fokuserer vi på at gå i dybden med specifikke emner, der er relevante for jer. Microbizz Circles skaber en platform for netværksgrupper, hvor specifikke temaer og moduler er omdrejningspunktet. Vores emner er nøje udvalgt baseret på vores roadmap og input fra jer som kunder, og de afspejler de aktuelle udfordringer og behov i Microbizz-fællesskabet.

Hvad I kan forvente fra Microbizz Circle:

  • Dedikerede netværksgrupper med dybdegående emner
  • Emner, der følger vores roadmap
  • Koordineret kundedrevet udvikling
  • Aktiv vidensdeling og bedste praksis

Da temaerne på Circle møderne vil være specifikke og derfor ikke altid relevant for alle, vil vi invitere til disse separat og målrettet.

Uanset om I er til det store billede og inspirationen på Microbizz Summit eller de dybdegående diskussioner på Microbizz Circle, så har vi skabt disse koncepter for at imødekomme jeres behov og hjælpe jer med at maksimere værdien af jeres Microbizz-oplevelse.

Vi ser frem til at byde jer velkommen på vores kommende events!


 

Bliv inspireret af andres fortællinger

Vi laver løbende rapportager hos vores kunder, så vi kan dele de gode historier. Se her vores nye video med KN Tagdækning. 

Hvis du er blevet inspireret og også gerne vil dele jeres historie, så kontakt vores marketingafdeling på 7023 5323.


 



 

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om et eller flere emner i dette nyhedsbrev, så kontakt Salgs- og Marketingdirektør Henrik Lundkvist.

Få inspiration direkte i indbakken

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på produktnyheder, events m.m.