Microbizz User Interface

Microbizz giver dig mulighed for at tilpasse din startside til dine ønsker. Du kontrollerer indholdet, og du kan filtrere dine data fra relevante moduler, f.eks. opgaver, kunder, brugere, planlægning eller udstyr.

Optimal Brugeroplevelse

I Microbizz kan du bygge både private og globale startsider og dele dem med andre brugere og teams. Der er ubegrænsede muligheder for at tilpasse din startside, og funktionen af den kan derfor variere – det et dig, der bestemmer. Du kan endda vælge at bruge startsiden som en intranetfunktion og dele interne nyheder i virksomheden, fx om nye medarbejdere, fødselsdage, nye kontrakter eller nye kunder, som så vil fremgå af dine kollegers eller dine teams’ startsider.

Download Factsheet

Microbizz til administrationen

  • Opgaveplanlægning
  • Ressourceplanlægning
  • Arbejdsplaner
  • Data til løn og fakturering
  • Håndtering af afvigelser
  • Kvalitetsstyring
  • Rapportering og BI mm

Kontakt os for en præsentation

Microbizz app'en

  • Native app – både iOS og Android
  • Opgavebeskrivelser
  • Planlagte opgaver
  • Noter på opgaver
  • Dokumenter og billeder
  • Skemaer
  • Tid
  • Vareforbrug m.m.

Læs mere om appen

Præsentation af Microbizz brugerfladen

Se videoen hvor Microbizz Solutions Architect, Giacomo Lindorff, præsenterer Microbizz brugerfladen.


microbizz

Microbizz er rollebaseret

Microbizz er rollebaseret. Det vil sige, at virksomheden – på baggrund af relevante parametre og filtre – kan opsætte kommunikation- og arbejdsgange i forhold til de enkelte medarbejderes behov.

Ledelsen

  • Rapportering
  • Budgetter
  • Forecast
  • Driften
  • Projekter
  • Økonomi
  • Ressourcebelægning
  • Kapitetsudnyttelse
  • KPI'er
  • Analyser
  • Statistik

Teamledere

  • Opgaveoverblik
  • Planlægningsoverblik
  • Projektoverblik
  • Ressourceoverblik
  • Rappotering
  • Data til lønbehandling
  • Data til fakturering
  • Kommunikation med personale 
  • Realtids data

     

Brugerne

  • Task overview
  • Customer information
  • Task description
  • Equpment information
  • Checklists
  • Quality forms
  • Photos
  • Communication with colleagues


     

Kontakt os

Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk, når du vil i kontakt med os.



Katrine Othendal Nielsen

kn@ventu.dk
+45 30151871

Customer relationship management

Standardfunktioner

Hjertet i Microbizz er et CRM-system, som indeholder alle kunder og kundedata, historik, dokumenter, aktiviteter mm. Det betyder, at alle informationer er samlet på ét sted og medarbejderne har relevante informationer til rådighed på alle tidspunkter via PC, smartphone eller tablet.