Optimal Brugeroplevelse
I Microbizz kan du bygge både private og globale startsider og dele dem med andre brugere og teams. Der er ubegrænsede muligheder for at tilpasse din startside, og funktionen af den kan derfor variere – det et dig, der bestemmer. Du kan endda vælge at bruge startsiden som en intranetfunktion og dele interne nyheder i virksomheden, fx om nye medarbejdere, fødselsdage, nye kontrakter eller nye kunder, som så vil fremgå af dine kollegers eller dine teams’ startsider.
Microbizz til administrationen
- Opgaveplanlægning
- Ressourceplanlægning
- Arbejdsplaner
- Data til løn og fakturering
- Håndtering af afvigelser
- Kvalitetsstyring
- Rapportering og BI mm
Microbizz app'en
- Native app – både iOS og Android
- Opgavebeskrivelser
- Planlagte opgaver
- Noter på opgaver
- Dokumenter og billeder
- Skemaer
- Tid
- Vareforbrug m.m.
Præsentation af Microbizz brugerfladen
Se videoen hvor Microbizz Solutions Architect, Giacomo Lindorff, præsenterer Microbizz brugerfladen.
Rollebaseret
Microbizz er rollebaseret. Det vil sige, at virksomheden – på baggrund af relevante parametre og filtre – kan opsætte kommunikation- og arbejdsgange i forhold til de enkelte medarbejderes behov.
Ledelsen
- Rapportering
- Budgetter
- Forecast
- Driften
- Projekter
- Økonomi
- Ressourcebelægning
- Kapacitetsudnyttelse
- KPI'er
- Analyser
- Statistik
Teamledere
- Opgaveoverblik
- Planlægningsoverblik
- Projektoverblik
- Ressourceoverblik
- Rapportering
- Data til lønbehandling
- Data til fakturering
- Kommunikation med personale
- Realtids data
Brugerne
- Opgaveroversigt
- Kundeinformation
- Opgavebeskrivelse
- Udstyrsinformation
- Checklister
- Kvalitetsskemaer
- Fotos
- Kommunikation med kollegaer
Kontakt os
Kontakt os, hvis du ønsker mere information om Microbizz. Vi er altid kun et telefonopkald eller en e-mail væk.
Customer relationship management
Standardfunktioner
Hjertet i Microbizz er et CRM-system, som indeholder alle kunder og kundedata, historik, dokumenter, aktiviteter mm. Det betyder, at alle informationer er samlet på ét sted og medarbejderne har relevante informationer til rådighed på alle tidspunkter via PC, smartphone eller tablet.